Армяно Языческий Книга Завета

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Армяно Языческий Книга Завета » Тестовый форум » Армяно Языческий Книга 8 .. Закон Арта..


Армяно Языческий Книга 8 .. Закон Арта..

Сообщений 1 страница 5 из 5

1

Ա  Ր  Տ  Ի    Օ  Ր  Ե  Ն  Ք  Ը
(ԱՐԻՆԵՐԻ  ԿԵՆՍԱԿԵՐՊԸ)

Արին  ծագումով  Աստվածամարդ  է :  ԵՎ  միայն Արտի՝

Աստվածադիր, օրենքներով առաջնորդվելով, նա կապրի որպես

լիարժեք Աստվածամարդ: Արտի օրենքներն են նրանը:

ԱՐՏԻ՝ ԱՍՏՎԱԾԱԴԻՐ,  ՕՐԵՆՔԸ

0

2

1.      Օրենքը մարդիկ են սահմանում, իսկ օրինաչափությունը՝ Արարիչը: Օրենքը կենսական է ու օգտակար, եթե ձևավորվում է բնական օրինաչափությամբ:
2.      Օրենքները արդար կամ անարդար չեն լինում. օրենքները լինում են բնական կամ անբնական: Բնական օրենքը զարգացնող օրենք է: Անբնական օրենքը ահաբեկող օրենք է, քանզի խաթարում է Ցեղի ու Ազգի նկարագիրը և իր իշխանությունը Ազգի վրա հաստատում է միայն ահաբեկման միջոցով:
3.      Բնական օրենքը օրինաչափության հաստատումն է, իսկ անբնական օրենքը օրինաչափության ժխտումն է:
4.      Օրինաչափությունը տարբեր է տարբեր Ցեղերի մեջ - և օրենքները տարբեր կլինեն նույնպես:
5.      Արի Ցեղի էությունը արարումն է, ուստի նա արարման օրինաչափությամբ պետք է ապրի:
6.      Արարումը և ոճիրը անհարիր են իրար. նրանք ժխտում են իրար: Որտեղ կա արարում - այնտեղ ոճիր չի կարող լինել. որտեղ կա ոճիր - այնտեղ արարում չի կարող լինել:
7.      Արին արարող է: Նա Աստվածամարդ է: ԵՎ նրա բնությունը ներկայանում է արարումը հաստատող հատկություններով՝ սեր, զորություն, իմաստություն, նվիրում, քաջություն, վեհություն, ազնվություն... Իր բնությամբ Արին ոճրագործ չի կարող լինել:
8.      Արիների մեջ ոճրագործության առկայությունը անբնական օրենքի հետևանք է: Անբնական օրենքն է առաջ բերում ոճրագործություն, քանզի այդ անբնական օրենքը շեղում է Արիներին իրենց բնական օրինաչափությունից:
9.      Արին Աստվածամարդ է և իր բնական ապրելակերպն ունի: Բայց երբ Տիտանների ապրելակերպը օրենքի ուժով պարտադրվում է Արիներին, ապա նրանք ապրում են անբնական կյանքով և այլասերվում են:
10.      Աստվածամարդը պիտի ապրի աստվածավարի, և Արտի Օրենքն է նրա կենաց խորհուրդը:
11.      Հայր Արայից է տրված և Արտավազդ Միհրի կամքով հաստատված Արտի Օրենքը: Արի Ցեղի մեջ արարումը պաշտպանող բնական Օրենքն է դա, որ Ցեղի բնական օրինաչափությունների արտացոլումն է կյանքում:
12.      Արիներն իրենց կյանքում պիտի առաջնորդվեն այս Արտի Օրենքով, քանզի ապրել ցեղորեն, ապրել աստվածությամբ - կնշանակե՝ ապրել Արտով՝ Արդարության Աստվածադիր Խորհրդով:
13.      ՈՒ թեև Արտի Օրենքը Հայր Արայի կամքով Արտավազդ Միհրն է հաստատում, բայց այդ Օրենքը անարդյունք կլինի, եթե չօծվի Վահագնի Զորությամբ:
14.      Արտի Օրենքը պաշտպանում է Արիների ծագումը, արյունը, ոգին, արարումը:
15.      Հայր Արայի կամքով - Ցեղի և Ազգի միջև ծագած հակասության դեպքում՝ իրավունքը Ցեղինն է:
16.      Ազգի և Տոհմի միջև ծագած հակասության դեպքում՝ իրավունքը Ազգինն է:
17.      Տոհմի և Ընտանիքի միջև ծագած հակասության դեպքում՝ իրավունքը Տոհմինն է:
18.      Ընտանիքի և անհատի միջև ծագած հակասության դեպքում՝ իրավունքը Ընտանիքինն է:
19.      Ցեղը պատասխանատու է Արայի առաջ: Ազգը պատասխանատու է Ցեղի և Արայի առաջ: Տոհմը պատասխանատու է Ազգի, Ցեղի և Արայի առաջ: Ընտանիքը պատասխանատու է Տոհմի, Ազգի, Ցեղի և Արայի առաջ: Անհատը պատասխանատու է Ընտանիքի, Տոհմի, Ազգի, Ցեղի և Արայի առաջ: Այդ պատասխանատվության զգացողությունն է մայրը բոլոր տեսակի առաքինությունների:
20.      Արտի Օրենքի համաձայն հանցանք է անհատի անպատասխանատվությունը Ընտանիքի հանդեպ. Ընտանիքի անպատասխանատվությունը Տոհմի հանդեպ. Տոհմի անպատասխանատվությունը Ազգի հանդեպ. Ազգի անպատասխանատվությունը Ցեղի հանդեպ. Ցեղի անպատասխանատվությունը Արայի հանդեպ: Դա է մայրը բոլոր տեսակի ոճրագործությունների:

0

3

ՏՈՀՄԻ ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ

1.      Իր ընտանիքներով ճանաչել Տոհմը և իր զավակներով գնահատել  նրան: Դատապարտելի է այն Տոհմը, որի զավակները չեն հարգում Ազգի արյունը:
2.      Դատապարտելի է այն Տոհմը, որի զավակները չեն նախապատրաստված Հայրենիքի պաշտպանության առաքելությանը:
3.      Դատապարտելի է այն Տոհմը, որի զավակները չեն նախապատրաստված ազգային կյանքին նվիրաբերվելու առաքելությանը:
4.      Դատապարտելի է այն Տոհմը, որի արու զավակները չեն նախապատրաստված իրենց Տոհմի շարունակելիությունն ապահովելու առաքելությանը:
5.      Դատապարտելի է այն Տոհմը, որի աղջիկները չեն նախապատրաստված ուրիշ Տոհմերի շարունակելիությունն ապահովելու առաքելությանը:
6.      Դատապարտելի է այն Տոհմը, որի ընտանիքները Տոհմի սերնդատվության դարբնոցները չեն:
7.      Դատապարտելի է այն Տոհմը, որը տեր չի կանգնում իր զավակներին:
8.      Դատապարտելի է այն Տոհմը, որն իր աղջկանից ծնված ուրիշ Տոհմի սերունդն է սեփականացնում:
9.      Դատապարտելի է այն Տոհմը, որի ընտանիքներում հարսի Տոհմն է տնօրինում:
10.      Դատապարտելի է այն Տոհմը, որն իր աղջկան ուրիշ Տոհմին հանձնելուց հետո, միջամտում է նրա ընտանեկան կյանքին:
11.      Դատապարտելի է այն Տոհմը, որն իր որդուն է փեսայության տալիս հարսի Տոհմին:
12.      Դատապարտելի է այն Տոհմը, որն իր աղջկա համար փեսա է ներս առնում:
13.      Դատապարտելի է այն Տոհմը, որն իր անառողջ որդու համար հարս է բերում:
14.      Դատապարտելի է այն Տոհմը, որն իր անառողջ կամ պղծված աղջկան հարսնության է տալիս ուրիշ Տոհմի:
15.      Կարմիր Խնձորը - սուրբ վկայություն է:

0

4

ԸՆՏԱՆԻՔԻ  ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ

1.      Դատապարտելի է այն Ընտանիքը, որն իր Տոհմի սերնդատվության օղակը չէ:
2.      Լիարժեք չէ այն ընտանիքը, որի զույգը առնվազն իր կրկնապատիկը չի սերնդածնում:
3.      Տոհմի Ընտանիքը լիարժեք Ընտանիք է, եթե սերնդածնում է չորս կամ ավելի երեխաներ:
4.      Անսերունդ Ընտանիքը Ընտանիք չէ, և այն չպետք է պահպանել:
5.      Չպետք է պահպանել այն Ընտանիքը, որից սերված երեխաները լիարժեք չեն:
6.      Անթույլատրելի է ամուսնալուծությունը երեխա ունեցող Ընտանիքներում, քանզի ամուսնալուծյունթյունը հանցանք է Ազգի, Տոհմի և երեխայի նկատմամբ:
7.      Խստիվ անթույլատրելի է երեխաներին իրենց Տոհմից կտրելը, նույնիսկ բաժանվելու կամ ամուսնու մահվան դեպքում: Երեխաները պատկանում են իրենց Տոհմին: Եթե կինը հեռանում է ամուսնու Տոհմից, նշանակում է՝ հեռանում է հենց իր զավակների Տոհմից, ուստի նա զրկվում է իր երեխաներից:
8.      Բոլոր պայմաններում կնոջն արգելվում է բաժանվել իր ամուսնուց:
9.      Տղամարդն իրավունք ունի բաժանվել իր կնոջից միայն երկու դեպքում  - նախ՝ եթե կինն անբարոյական է և երկրորդ՝ եթե կինը չի ցանկանում առնվազն չորս երեխա ծնել: Երկու դեպքում էլ կինը զրկվում է իրենից ծնված երեխաներից:
10.      Անթույլատրելի է տղամարդուն բաժանվել կնոջից, եթե կինը ցանկանում է չորս երեխա ծնել, բայց չի կարող: Այս դեպքում տղամարդուն թույլատրվում է երկրորդ կին բերել:
11.      Արարչի կամքով, ամեն Արորդի այր պարտավոր է իր Տոհմին տալ առնվազն չորս երեխա: Եթե մի կինը անկարող է նրա համար ծնել չորս երեխա, տղամարդուն թույլատրվում է այդ քանակը լրացնել երկրորդ կնոջ միջոցով, առանց բաժանվելու առաջին կնոջից:

0

5

ԱՆՀԱՏԻ  ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ

1.      Անհատը ազգային օրգանիզմի օրգանական ամբողջությունների համակարգում վերջին օղակն է: Ըստ այդմ, անհատը պատասխանատու է միաժամանակ Ընտանիքի, Տոհմի, Ազգի առաջ:
2.      ԵՎ Անհատը իր բազմաթիվ բնական դերերն ունի այդ բոլոր ամբողջությունների մեջ: ԵՎ այդ բնական դերերը Անհատն ինքը չի ընտրում. դրանք նրա ծագումից են գալիս:
3.      Անհատը ծնող է, որդի, եղբայր, ամուսին, հորեղբայր, մորեղբայր... Նա ազգական է, հարևան, ընկեր, փեսա, խնամի, ծանոթ, բարեկամ... Նա ռազմիկ է, աշխատող, ստեղծող, սպառող...  ԵՎ այդ բոլորը  նույն Անհատն է. այդ բոլորը նրա մեջ են. և այդ բոլորի ամբողջությունն է նա:
4.      ԵՎ Արի Անհատը պետք է   այդ բոլոր դերերը կատարի անթերի: ԵՎ նա պետք է պատասխանատվություն զգա այդ բոլոր դերերը կատարելու համար: Ըստ այդմ, Արին չի կարող ունենալ Իրավունքներ. նա ունի Պատասխանատվություն, քանզի  իրավունքն առանց պատասխանատվության անբարոյականություն է, չարիք է:
5.      Պատասխանատվությունը միավորում է Ազգը, իսկ Իրավունքը բաժանում, պառակտում է նրան:
6.      Սակայն պատասխանատվություն կարող է զգալ միայն ամբողջական Անհատը, երբ նրա մտածելակերպը համապատասխանում է նրա գենետիկական որակներին: Գենետիկական որակները բնական են՝ դրանք ազգային գենետիկական որակների մասնավոր արտահայտություններ են: Իսկ մտածելակերպը  ձևավորվում է արտաքին ներգործությունների միջոցով, որպես իմացության հետևանք:
7.      Երբ Արիի մտածելակերպը չի համապատասխանում նրա գենետիկական որակներին, ապա այդ Արին ամբողջական Անհատ չէ. նա երկվության մեջ է, և  նրա մեջ մշտական պայքար է գնում: Նա կիսատ է, ուստի և ազատ չէ որևէ պատասխանատվություն կրելու:
8.      ՙԱզատություն՚ հասկացությունը անպայման կապված է պատասխանատվության զգացողության հետ: Ազատությունը ազատներին՝ ամբողջական Անհատներին է վերաբերվում, նրանց, ովքեր պատասխանատվություն են զգում իրենց բնական դերերի համար և իրենք կարող են իրենց վերահսկել: Նրանց իրավունքը պատասխանատվություն կրելու իրավունք է:
9.      Ոչ ամբողջական՝ Կիսատ անձերը, ովքեր որևէ պատասխանատվություն չեն զգում իրենց բնական դերերի նկատմամբ, առաջնորդվում են միայն Իրավունքի պահանջով: Ըստ այդմ, ՙՄարդու Իրավունք՚ հասկացությունը - դա Կիսատ Անձերի՝ Անազատների, սկզբունքն է:
10.      Անազատներին չի կարելի ազատություն տալ: Նրանցը անազատությունն է: Նրանց ոչ միայն որևէ իրավունք չի կարելի տալ, այլև խստորեն պետք է վերահսկել նրանց, հակառակ դեպքում նրանք չարիք կսփռեն իրենց շուրջը: Անազատին ազատություն տալով, նրան իրավունք ենք տալիս անարգել չարիք գործելու, պղծելու շրջապատը:
11.      Ըստ այդմ, դատապարտելի է այն Արին, ով չի կատարում կամ թերի է կատարում իր բնական դերերը:
12.      Արին պարտավոր է հարգել իր Արյունը, որ Ազգի միջոցով ժառանգել է Արարչից՝ Հայր Արայից: ԵՎ իր ազգակիցների հետ նա պետք է հարաբերվի միայն Արյան սկզբունքով, քանզի արյունակից են բոլորը, և բոլորի մեջ միևնույն Ազգային Արյունն է, որ ժառանգել են Հայր Արայից:
13.      Նա, ով հեղում է ազգակցի արյունը, կատարում է քառակի հանցանք՝ նա հեղում է ազգակցի արյունը, նա հեղում է ազգակցի մեջ իր արյունը, նա հեղում է ընդհանուր նախնիների արյունը, նա հեղում է Հայր Արայի արյունը:
Միայն Նամուսի համար կատարված սպանությունը կամ ինքնասպանությունը չի դատապարտվում:
15.      Երեխա սպանելը կամ բռնաբարելը ընդհանրապես արիական հատկություն չէ:  Այդ ոճիրը կատարողն անպայման Արի չէ: ԵՎ  Արիի անունով ամենազազրելի ոճիրը կատարող Չարին պետք է ամենադաժան պատիժը կրի:
16.      Արի Անհատի համար Ազգը պաշտամունքի առարկա է, քանզի միայն Ազգի մեջ և Ազգի միջոցով կարող ենք հարաբերվել Արարչի հետ: Ըստ այդմ, Ազգի զգացողությունը Արարչի զգացողություն է, Արարչի պաշտամունքը՝ Ազգի պաշտամունք
17.      Հայրենիքի պաշտպանությունը Արիի բնական դերերից մեկն է. դա նրա սրբազան պարտականությունն է: Երբ Հայրենիքը վտանգված է, Արի Անհատը ինքն իր մեջ Սրբազան Պատերազմ է երկնում և ապա մասնակցում է Հայրենիքի պաշտպանության Սրբազան Պատերազմին:
18.      Հայրենիքի պաշտպանությունից խուսափելը մահացու ոճիր է:
19.      Արի Անհատի համար պատվի հարց է Ազգային Բանակում ծառայելը: Բանակում չծառայած երիտասարդին չի կարելի աղջիկ տալ և չի կարելի նրան Ազգի մեջ որևէ դեր վստահել:
20.      Արի տղամարդը  ի ծնե Ռազմիկ Է: Ամեն ընտանիքում, որպես զորության խորհրդանիշ, Սուր պիտի լինի: Որ ընտանիքում Սուր չկա - այնտեղ տղամարդ չկա:
21.      Արի Անհատը պետք է մշտապես պատրաստ լինի զոհաբերության իր Ընտանիքի, իր Տոհմի և իր Ազգի համար:

0


Вы здесь » Армяно Языческий Книга Завета » Тестовый форум » Армяно Языческий Книга 8 .. Закон Арта..